måndag 3 oktober 2011

Dag 22: SKREV skriver snusk

Scenen jag skriver på nu innehåller, bland mycket annat, begrepp som erektionsproblem, sperma, asiatporr, ursinne och förnedring.

Jag skrattar högt för mig själv när jag läser vad jag har skapat.

Det kan tyda på två saker - antingen att det jag skrivit är väldigt roligt eller att jag har en uppblåst uppfattning om min egen talang. Eventuellt är det en kombination av båda.

När jag tänker efter kan det faktum att man skrattar högt för sig själv också tyda på en allvarlig psykisk störning, men det väljer jag att ignorera. /A

3 kommentarer:

Frau Anna sa...

Med de etiketterna kommer varenda internetperv hitta till ert Skrev :)

Foghagen sa...

Det är pervsen vi vänder oss till.

Simon Johansson sa...

vad besvikna de kommer att bli. först. men sen ser de våra skrev i högerspalten och tänker: vinstlott!