måndag 29 augusti 2011

Dag 7: Standing on the shoulders of giants

Såg första avsnittet av andra säsongen av The office idag, och det kan nog vara den mest plågsamma halvtimme tv som någonsin spelats in. Precis på gränsen till outhärdligt.

Senaste avsnittet av Louie inleddes med: "I heard that ducks have one hole. And they pee out of it, and they shit out of it, they get fucked in it, and they lay eggs out of it. That has gotta be one dirty, smelly hole."

Om vi kan skapa något liknande, rent kvalitetsmässigt, så tycker jag att vi kan vara relativt nöjda med oss själva.

Som Simon redan har konstaterat så skrev vi en scen tillsammans idag. Resultatet var inget mindre än briljant, om jag ödmjukt får säga det själv. Det här känns bara bättre och bättre. 

Jag tror jag unnar mig en kvällsbourbon på det. /A

Inga kommentarer: