måndag 26 september 2011

Dag 19: En fellatio, tack.

På rekommendation från en av mina nära vänner (vi kan kalla henne Anna) kollade jag idag in Tore S Börjessons och hans nyblivna fru Sara Mårtens blogg, kallad Giftas, och det första som slog mig var att det är väldigt vad mycket fellatio som avhandlas. Det är fellatio till frukost, det är fellatio till pizzan och säkert även fellatio framför På spåret på fredagkvällarna. Vid en första anblick, och jag läste ärligt talat inte speciellt noga, framstår det helt enkelt som att bloggen innehåller oerhörda mängder fellatio.

Jag är inte pryd och jag uppskattar givetvis väl utförd fellatio lika mycket som the next guy, kanske är jag bara avundsjuk, men jag undrar verkligen varför Tore och Sara känner så starkt för att dela med sig av de äktenskapliga fellatiostunderna till allmänheten. Har Tore aldrig upplevt fellatio tidigare i sitt liv? Har Sara aldrig utfört fellatio tidigare i sitt liv? Eller handlar det om att Sara går på någon ny radikal proteindiet?

Obegripligt. Men de minuter jag ägnade åt deras blogg är inte på något sätt bortkastade. Nu måste jag fundera på hur jag eventuellt kan få in karaktären Fellatiomannen i manuset.

Och självklart har Giftas hamnat på min relativt korta lista med favoritbloggar. /A

Inga kommentarer: